kjadian 9 september


.

sepanjang hari ke tarikh nie aku slaloo gaduh nan ayan aku pnat . pnah aku mintak clash tp aku ta jadi nak mntak. at last pada tarikh nie aku nan ayan berbaik semula ! suke sgt rase lega. but suddenly . pada petang tu . ayan text aku . dy kate na mntak clash .aku tekejut sgt . kalo nak tahu . aku bace msg uh time aku bngun dr tdo asar . n mase aku mimpi tu . mnakutkan. mimpi tu mngatakan yg syuk mntak kapel ! aku tkejut then trus bngun dr tdo . skali tgk fon dy ckp gtu . so aku pikirkan bhawa itu adelah pkare yg btul. hm ayan . until now ... orang anggap yg awak mntak clash bcoz of syuk. u cant leave syuk . org bole tinggalkan haja tp prasaan syg yg susah ntuk buang sume. tp ko ? ko masih text syuk n manje2 kan kan ? aku tahu . sbb aku pun pnah terbace msg syuk. k r bye!

Your Reply